Friday, August 28, 2009

...KaMi.....




salam wat semua kawan2 yang ter baca atau sengaja baca aku nyer blog nie yang baru sajer di ubah suai...untuk tanpak lebih menarik....hari nie aku nak citer pasal bunga mawar...hehehe bkan lah nie pasal adik beradik aku,,...
hehehe...lihat gambar diatas...bukan bunga tue yang sebelah nie...yang ada 4 orang2 tue....huhuhu dari kiri gambar nie adik aku yang no2: masih lagi belajar baru 21 tahun...blajar kat PSP (poli seberang perai)...dalam jurusan IT mcm aku gak lah...minat yang samer....dia nie antar kami 4 beradik dia yang paling comel(rendah).....huhuhu ok yang jejaka tue adik aku no3: pon masih lg belajar di IKM kat Skudai..umur dia masih muda 18 tahun..kat saner dia ambik cos eletrik domestik emmm...dia nie manjer skit tp tak lembot tau...kalau dia naik hangin tue emmm menyampah i tgk...huhuhuhu...yang baju cokolat celup tue adik aku yang bongsu...umor baru 14 tahun...baik tp suker sangt memasam muker bila tak dapat sesuatu...aku sebagai akk cuber lah nasihat tp tau jer lah kan budak2 nie suker melawan...hahahha...aku sayang bangat sama mereka....yang tudung itam tue mawar lahhh....
huhuhuhuhu

1 comment:

geniuseZ said...

mentang2 da nak raya nih...
wat program kecantikan lak kan....

hehehehe....