Sunday, August 23, 2009

...Tak LaPar.....

salam semua....
ari nie ari yang ke-3 bagi yg berpuasa...bestkan....
bagi yang tak puasa mgkin hari nie ari 1 untuk korang (cti yg diizinkan)...paham2 lah yer....
kalau puasa yang disertakan dengan niat yang betul maka kiter takkan rase lapar tau....
mgkin raser dahargar jer lah kan...
tp dalam keadaan cuaca yang tenang diluar sana damai nyaman kel;aparan nie pon takkan rase tau...

korang perasan tak...cepatkan maser skang berlalu...bgtu pantas shingga kiter tak terasa peredaran mase nie...sedar2 jer dah 3 ari kiter menjalani ibadah puasa...masa amat mencemburui kiter kan....kadang2 aku tkot dalam satu ari tue aku tak dapat wat aper yg telah kiter rancangkan...sedar2 hari dah pon mlm tau....bumi telah pon tua...semakin pantas mase berlalu semakin dekat hari yang dikater kan....
tahun nie aku jumper bulan puasa lagi dapat g tarawh buka ngan mak abah n adik2 esk,thn depan blom tentu lg aku akn rase seperti ini...
jd aku harus mafaatkannyer....wat ibadah ngan ikhlasnyer...seberaper banyak yang blh....

pada kawan2 tue kad rayer dah boleh lah bli...n pos lah yer...kalau tak sempat antar kat email jer,friendster pon blh tau,kalau tak sempat gak tue sms jer...
aku tau ramai yg akkn plih yng ke 3 tue kan....huhuhuhu...
tak per jnji kiter ingat antara kiter...

No comments: