Tuesday, August 25, 2009

....MaKaN.....

salam wat semua yang terbacer blog aku nie yer...
semalam korang nak tau tak aku bwk mak,abah n adik aku g makan bersamer
salah seorang ibu saudaraku dan fmly dia ar....(ajak ramai2 tak mampu)
best sangt seronk tau...mkn kat KFC huhuhu...untuk gaji pertama aku nie lah kan...huhuhu...
walau pon tak beraper nak bnyak kan tp cukup lah untuk aku yang bujang nie ha....
bantu org tua aku...n adik2 aku yg masih blajau....huhuhuhu...blh lah kan...
smlm petang tue aku ajak "tunang" ku g baza bli juadah....so aku bayar lah aper dia nak...
korang tau aper dia nak tak bnyk pon....AIR LAICIKANG n popiya sambal....sedap tue....n nt aku nak blanjer dia buker poser lak....huhuhu..korang raser maner tempat sesuai yer nak mkn....
kalau aku suker mkan nasi...makn maknan yg berat lah org kater...cz dah biaser...dia pon samer so tak jd masalah lah untuk kami....pilih jer maner2 tempat yg sesuai....n berbuker poser lh...kan2....korang nak tau tak mlm td lah mase mkn kfc tue aku ambil sos dia...
huhuhuhu...ala aku bli bnyak tue....mmg layak untuk dapat sos tue sebotol malah lebih tau layak ambil....(pepandai jer...)mak aku dah tkot...aku kater tak per mak...akak ada kongC ngan org2 KFC nie...
gelak besau mak aku....huhuhuhu
senagnya dalam hati kalu blh wat mak abah n adik2 n "dia" gembira kan....

No comments: