Monday, August 24, 2009

.......DuiT Ku.....

salam buat semua....
aper pen dapat korang semua pasal duit nie...
kalu bagi aku lah kan...ianyer penting...tp lg penting mak n abah aku lah kan...
ngan duit nie mcm2 lh buat tau....
kalau salah guner duit tue maker kiter akan dimakan oleh duit tue sendiri...walaupon duit tue tak ada mulut tau....huhuhuhu
duit dan kasih sayang maner lg bernilai....
bagi aku kasih sayang...duit blh cari kasih sayang yang ikhlas takkan dapat dicari dengan sekelip mater...jangan sampai duit menguasai kiter...
buruk padah nyer...
and aku nak kongC ngan korang lah kan.....kadang2 lah aku tgk lah...tak kira lelaki mahu pon perempuan nie kalau dah lebih skit duit tue dia mudah luper diri...saper dia dari maner dia asal pon hampir dilupakan....yang suami sanggup berlaku curang ngan istry yang satu ketika dulu dia cintai n kasihi...tp blakang istery tue dia ada pempuan lain...masalh bagi mereka yg sering luper asal usul...blh terpesong dari landasan sebenar...kalau tak ada pegangan agama mcm2 blh jd...
so korang nilai lah sendiri duit ker kasih sayang....

2 comments:

Unknown said...

kasih syg 2 mmg la pntg..tpi kalo x de duit susa gak..mmg duit blh cari..tp bygkan kalo da kawen..dgn harge brg skg yg smkin meningkat.. nk beli susu anak, pampers, baju, nak bayr bil letrik, keta..mcm2 la...kdg2 tanpa duit, suami isteri pun boleh bergaduh..kdg smpai bercerai..pada aku.yg pntg hati.kalo kite setia, kite mesti sgup susa dan sng same2..sbb dgn duit org boleh lupe diri...n tanpa duit org boleh bergaduh..

MawaR said...

yer btol tue aku setuju ngan korrrsalaing faham memahami pon penting gak kan