Thursday, September 03, 2009

++++mekasih tau++++

salam untuk semua yan bace blog mawar nie....
ari nie mawar tak bercadang nak tulis aper... just nak ckp mekasih kat yang puji blog mawar nie huhuhu...kembang 3 4 mangkok tau...
huhuhu
untk nat mekasih puji tau For boy mekasih nt aku letak gambar kiter 13 org tue n aku akan citerkan aper perangai korang... saper nak tau sapakah dia 13 tue tunggu.........
pada Aril n syu tue best nyer korang romantika lah....
huhu...ok aril nt aku akn linkingpak kan blog kop yer....syu tQ puji blog mawar ok...
wat dayah tue...huhuhmekasih tau... suker kater "ju wat aper update blog lah tue"...
huhu secara kebetulan mengingatkan aku untuk update blog aku nie....
saper2 nak tau pasal hidop aku pas nie akan ku tulis kan dalam ini blog lah...
so bace tau...untuk doroty my new frnd (ft selandar) TQ coz wat kan Box tue...i likessss....huhuhu
aku rindukan semua teman2 ku....

No comments: