Thursday, September 10, 2009

::++ Kehidupan Ini++::

salam buat semua kawan2...
kehidupan kiter nie tak semuadah yang disangka dan aper yang kiter impikan...
kadang2 baik dan kadang2 kurang baik...
adakala indah dan adakalanya ianya bagaikan mimpi buruk yang datang dalam tdor..
kalau yang indah tue nikmat nyer tak terkaa kadang2 kita akan lupa sapa kitar dimana kita
lupa juga siapa Pencipta kita(nauzubillah)...jauh kan lah aku dari kealpaan ini...
ada juga kehidupan yang senang,kaya raya ada juga yang susah papakedana.....
mawar tkot ngan kesenangan......Ya Allah sadarkan aku sekiranya aku lupa siapa aku...
sadarkan aku sekiranya aku lupa siapa Tuhan yang mencipta langit dan bumi,matahari bulan dan alam semesta ini...
setiap manusia juga ada kisah duka yang menghantui diri masing2...mawar juga tidak lari dari kisah yang sdih...
mawar bkan nak tagh smpati...tp ini sekadar peringatan untuk diri mawar supaya tidak lupa siapa mawar...Ya Allah sadarkan aku ingatkan aku...jangan Kau membolakbalikkan Iman yang telah Kau berikan pada ku...jadikan aku insan yang peka dan tidak lalai dalam memikol tanggungjawabku sebagai anak dan hambaMu ya Allah...

I LoVe AllAh

No comments: