Wednesday, April 27, 2011

HaPPy BzDay tO mY LoVe





Salam
buat semua kawan-kawan mawar...hari nie genaplah 25 tahun usia suami saya yang tercinta....semalam tepat jam 12.00 am aku lah orang yang pertama yang wish bfday..best2...mawar pon buat superais yang sangat2 mengejutkan...lokasi di rumah emak semujuk hahahahha....aku sajer lah kater yang nak tgk rancangan fuuhhh tue sampai abis...oleh kerana umah kami lom ader LCD so hubby pon kater ok...sebelo
m kol 12 tue aku pon ambik lah kek dalam keter..mak adik n abah tak tau pon aku nak sambut bzday kat situ...hehehehe....mmg semua terkezut....yang paling terkejut aderlah hubby aku lah...malu dia...biler aku dah pasangkan lilin..n terpaksa lah dia meniup kerana taknak menghampakan harapan isteri dia yang tersayang nie...huhuhuhu...t
p dia malu nak tiup...hahahhahaha...so sweet...hemohemo.....malu2
jer....tp akhir nyer bajaya lilin itu terpadam...hehehehe...

selamat hari lahir yang ker 25 tahun sayang semoga Allah sentiasa memberkati kamu....diberi kesihatan yang baik,rezki yang bertambah....amin...dengan ucapan...cepat2 dapat bby yer....hahahah boleh tak aku wish mcm tue...hehehehehe....nie ader lah gambar di...mlm nie nak g mkn2...nt aku uplod gambar lg yer....









No comments: